Üzletszabályzat

Üzemeltető neve:

Hola Hola Sp. z o.o.

Székhelye:
Ul. Stanisława Przybyszewskiego 17b
30-128 Kraków; Lengyelország

Adószám: PL 676 252 1077

Raiffeisen Bank
SWIFT: RCBWPLPW
IBAN: PL

Bankszámlaszámok:
PLN 10 1750 0012 0000 0000 3629 0145
EUR 93 1750 0012 0000 0000 3861 1607

Ügyfélszolgálati elérhetőségek:

Tel.: +36 (06) 1 255 0040
e-mail: office@a-bolt.hu

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig
9:00-15:00 elérhető

Kapcsolat

Általános Szerződési Feltételek (Üzletszabályzat)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Hola Hola sp. z o.o. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.a-bolt.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.a-bolt.hu weboldalon keresztül történik.

1. ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a lengyel jog az irányadó.

1.2. A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház használója között (Ügyfél) . Ön, mint a Webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, kérjük ne használja e oldalt. Nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére, a Webáruházban vásárlást nem alkalmazhat.

1.3. A Webáruház használata, valamint a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Szolgáltató csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a jelen felhasználási feltételek Adatkezelés menüpontjában meghatározottaknak megfelelően használja fel.

2. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

2.1 A Webáruházban mindenki vásárolhat, aki regisztrációval rendelkezik és elfogadja a jelen üzletszabályzatban foglalt feltételeket. A vásárlást megelőzően a pontos adatok megadásával ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot.

2.2. a Webáruházban történő regisztráció során a Vásárlónak meg kell adnia személyes adatait, nevet, címét irányítószámmal és egy mobilszámot.

2.3. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Webáruház kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

2.4.Vásárló/Felhasználó köteles minden rendelés előtt adatai helyességét ellenőrizni. Webáruházunk semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

3. RENDELÉS

3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, esetleg az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, vagy esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

3.6. Megrendelés feladására a-bolt.hu áruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Tovább linkre kattintást követően a Szállítási adatok oldalra kerül, ahol a szállítással összefüggő kérdéseket paraméterezheti. Ezek után a Tovább gomb hatására megjelenő áttekintés oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Az áttekintés oldalról a Vissza linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a Pénztár áttekintés oldalon található Rendelés elküldése linkre kattintást követően kerül sor.

3.7. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni., mely azonban nem minősül az Ügyfél ajánlatát elfogadó e-mailnek. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3.8. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége - amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik - a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be.A törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok.

4. FIZETÉSI MÓDOK

4.1. Barion Payment – a Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank engedély számával rendelkezik: H-EN-I-1064/2013

Barion

Barion

4.2. PayPal – ebben az esetben a webáruházunk átirányítja a PayPal biztonságos fizetést garantáló felületére, ahol kifizeti a terméket.

PayPal

4.3. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítják a vállasztot vállalat oldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

5. SZÁLLíTÁSI FELTÉTELEK

5.1 Minimális egyszeri rendelési érték: NINCS
Az aktuális szállitásí költségek a-bolt.hu oldalán találhatóak. 

Egy csomag összsúlya nem haladhatja meg 30 kg-ot.
Raklapos rendelések esetén egyéni egyeztetés történik.
20 000 Ft rendelés esetén a szállítás ingyenes. *Nem beleértve a raklapos szállításokat.

Pontos csomag és raklapszállítási információk a főmenüben "Csomagszállítás" kategóriában.

5.2 A rendelés leadását követően a már lezárt rendelést nem tudjuk pótrendeléssel kiegészíteni. Cégünk Magyarország egész területére vállalja a rendelések kiszállítását.
Amennyiben a megrendelt termékek nincsenek raktárkészleten, azt a megrendelés beérkezését követő első munkanapon elektronikusan, vagy telefonon visszajelezzük és tájékoztatjuk a várható szállítási időről.

5.3 Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén vállalatunk kártérítés kötelezettség NEM terheli.
A megrendelt termékek minden esetben az eredeti csomagolásban szállítjuk ki, valamint újrahasznosított papír gyűjtő csomagolásban kerülnek kiszállításra.

5.4 Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy az üzlet címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában munkanapokon 8-17 óráig. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani. Kiszállításkor a kézbesítők megpróbálhatják telefonon is elérni vásárlóinkat, ezért kérjük, hogy rendelésekor lehetőleg mobiltelefon-számot is adjon meg.

5.5 Az áru átvételének szabálya: Még a futár jelenlétében nyissa ki a csomagot és csak abban az esetben vegye át amennyiben a rendelt termékek maradéktalanul és hibátlan állapotban megtalálhatók benne. Csomag átvétele után reklamációt nem tudunk elfogadni. Amennyiben sérült termék van a csomagban, kérje azonnal a kárfelvételi jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot!

6. GARANCIA, SZAVATOSSÁG, PÉNZ VISSZAFIZETÉS

6.1 Az eladó kizárólag új, garanciális termékeket értékesít, illetve szavatosági idelye alkalmas amberi, vagy állati használatra. És rendelkeznek a kereskedelemi forgalomba hozatalhoz szükséges engedélyekkel.

6.2 Jogos minőségi kifogás esetén az eladó biztosítja a termék javítását, illetve cseréjét, de csak abban az esetben, ha vevő számlával és érvényes garanciajeggyel igazolja, hogy a hibás terméket eladó értékesítette. Amennyiben a termékhez nem tartozik garanciajegy, akkor a vásárlás igazolására eladó számláját kell bemutatni.

6.3 Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak/Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy postai levél útján is közölheti.

6.4 A beérkező panaszt Webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja

6.5 A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a még fel nem használt, kibontatlan termékre. Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.

6.6 A nem kívánt terméket a Vevőnek sajat költségére kell eljuttatni a Szolgáltató címére. 

6.7 A pénzvisszafizetés maximum 30 napon belül megtörténik az Ügyfél által megadott banki folyószámlára.